Özellikle B2B (Business to Business) reklamcılığı için en uygun mecra olan Linkedin,
hedeflemelerinizdeki en uygun kitleyi tek çatı altında birleştiriyor.
B2B reklamcılığı için oldukça geniş bir alan sunan Linkedin, milyonlarca
şirket sahibi, CEO, İK ve yöneticinin yer aldığı bir kitleye kolaylıkla
ulaşmanıza olanak sağlar.
İş
hayatının profesyonellerini buluşturan büyük bir sosyal medya platformu
olan Linkedin, özellikle profesyonellere yönelik paylaşımlar için doğru
bir adrestir. Bunun dışında Linkedin, sürdürülebilirlik çalışmaları ya
da potansiyel müşterilere ulaşmak için de kullanılabilecek en uygun
platformdur. Şirketler, yüksek faydayı sağlayabileceği stratejileri
oluşturmak için Linkedin reklamları ile desteklenmelilerdir. Linkedin bu
anlamda diğer platformlardan daha farklı bir çalışma anlayışına
sahiptir.
Linkedin Reklam Modelleri:
– Linkedin Text Ads (Metin Reklamlar):
Reklam metinlerinin, istediğiniz profesyonel kitleyi belirledikten
sonra ona uygun şekilde hazırlanarak yayımlandığı reklamlardır.
Ücretlendirmeleri tıklama veya gösterim başına yapabilirsiniz.
– Linkedin Sponsored Content (Sponsorlu Reklamlar):
Bu reklamlar Facebook reklamları gibi gönderiyi öne çıkartan bir reklam
modellerinden biridir. Bu reklam türü ile şirket sayfanızdaki
içerikleri ön plana çıkarabilir ya da yeni içerikler yaratabilirsiniz.
– Linkedin Display Ads (Display Reklamlar):
Diğer reklam modelleri ile aynı hedefleme seçeneklerine sahip olan
Display reklamlarda farklı olarak, reklam alanlarının konumları ve
boyutlarını belirlemek tamamen sizin elinizde. Özellikle sitelere trafik
çekmek istediğinizde Linkedin Display Reklamları bu anlamda daha
efektif olacaktır.
– Linkedin Sponsored InMail (Sponsorlu Linkedin Mailleri):
Linkedin, Sponsored InMail reklam modeli sayesinde Linkedin’de yer alan
500 milyon kullanıcıya e-mail ile ulaşma fırsatı elde edersiniz. Diğer
reklam modellerinde olduğu gibi Linkedin Sponsored InMail reklamlarında
da hedefleme yapabilirsiniz.
– Linkedin Follow Company Ads (Şirket Takip Reklamları):
Bu reklam modeli daha çok şirketler tarafından Linkedin üzerinden kişi
sayısını arttırmak için tercih edilmektedir. Linkedin Follow Company Ads
reklam modelinde hedef kitlelerini teşvik etmek isteyen şirketler,
şirket ile eşleşmiş şekilde profillerini gösterirler.
2A AJANS olarak sizlere Bireysel Linkedin Reklam Yönetimi, Kurumsal Linkedin Reklam Yönetimi veya E Ticaret Linkedin Reklam Yönetimi konusunda profesyonel hizmetler sunmaktayız.
Linkedin Reklamları ile ilgili detaylı bilgi almak için bize ulaşınız.
Tel : 0536 954 28 22